Wednesday, October 6, 2010

Csak nehany igazan rovid sor hogy akik innen ertesulnek a mizujsagrol ne higyjek hogy maga ala gyurte az indianok foldje a blogolo betyart. Tartottam a szavam nem irtam amig nem volt kedvem, tul sok minden tortent es csak nyugnek ereztem volna az irkalast.
Van mar asztalom, szekem, agyam, lampam,latogatom magyarorszagrol, erositom, nagykepernyos tevem (az nincs) szoval ugy tunik az eletet valasztottam.(;

Kezd bekoszonteni Sheltonba az osz, sokat esik es lehult az ido, nehany napja jegesot unnepeltek az iroda programozoi primitiv osi szokas szerint az ablakhoz jarulva. Utoljara altalnosban lattam ilyet, igaz akkor meg nem lehetett stikaban fogadasokat kotni arra hogy kinek a kocsija nez majd ki a legramatyabbul ha kitisztul az eg.

Az idojaras tehat kevesbe barati, de meg kell hagyni az osz tenyleg nagyon szep. Mikor idekerultem a hoteligazgatotol a portasig mindenki a Connectiucti oszrol aradozott hogy ilyet meg nem lattam, mert jon az osz (jo eg!) es a faknak elszinezodnek a levelei (hallatlan!) es avar lesz belole(uramfia!). Ok nem ertettek hogy miert nem lelkesedek en meg hogy nekik mi okozza a katartikus elvezetet. Valoban sargulnak, pirosodnak a levelek es tenyleg hullanak, de a hihetetlen hordereju termeszeti csoda meg varat magara.(:

Amig meg jo az ido kihasznalom, megyunk erre arra amig lehet. A hetvege megint New Yorkban talalt, Tibi popec kis utvonalat allitott ossze. Megneztuk a Wall Streetet (nem talaltam a bikat, es azt is csak sejtem hogy a R.A.T.M. hol jatszott, tehat meg vissza kell menni turistasan fenykepezkedni) vegigsetaltunk a Brooklyn hidon (egyenesen bele egy lepukkant kis kavezoba azsiai-olasz(?) szemelyzettel), aztan Central Park es vegul haza. Kocsi nelkul meg mindig eleg nehez az A-bol B-be jutas (pl. lemenni tejert). Meg Sheltonban is, nem hogy az emberi kultura ezen fellegvaran kivul. Komolyan el kell kezdenem megcsinalni a jogsit.



Boldog szuletesnapot edesapa! :)

6 comments:

  1. Értem én, hogy a nap süt nagyon, de nem lehet, hogy mégis az a böszme kavics esett a lábadra? És akkor a természeti csoda is megvolt.
    Kezdj el arról beszélni, hogy máshol milyen unalmas az ősz, hátha kiderül, mi romlott el az agyukban.

    ReplyDelete
  2. Jol le is egtem, meg mindig kapargatom az arcomrol a boroket. Legalabb azt a meno napszemuveget megvettem volna (:

    ReplyDelete
  3. Gondolom az egész környék Halloween-lázban ég:)

    ReplyDelete
  4. Ne tudd meg! Majd csinalok melo utan par kepet :)

    ReplyDelete
  5. Szerintem ne az ősz, hanem a Halloween unalmairól beszélj. Annyira bárgyú egy "ünnep"... :oS :oD

    ReplyDelete
  6. Ha meg így köszönök egy öregnek, megsértődik... Hello vín!

    ReplyDelete