Wednesday, September 15, 2010

Ezuton uzenem a szeretteimnek a padlorol hogy a koltozes sikerult. Az agyam sajnos ezt nem mondhatja el magarol, ugyhogy egyelore a gyogy es termeszetgyogyaszok torolgethetik a kover konnycseppeket az arcukrol mert a padlon alszom. Ha minden jol megy holnapra megerkezik a futonom, amit vagy sikerul osszerakni vagy nem (tehat a barkacsok es a csinald magad mozgalom pocakos csaladapai meg ne torolgessek a konnycseppeket)de matrac az mindenkepp lesz rajta szoval aludni lesz hol. A haztartasom jelenleg egy huzatnyi agynemubol, 3 parnabol es egy kavefozobol all, viszont az utobbi idore fozi a kavet reggelente mikor beallitom ugyhogy egy szavam se lehet, ha tudna fozni is mar terveznem a las vegasi eskuvot.

Surgos bovitesekre szorul a lakas butor es lampa ugyben. A legnagyobb reszt masodkezbol fogom beszerezni mert rengeteg mindnet lehet venni az allamokban igy, fillerekert vagy akar ingyen megkapni vadiuj, viszonylag ep, es kifejezetten gyenge minosegu butorokat, lampakat, barmit. Az agyhoz viszont ragaszkodtam hogy uj legyen, a fekhely megiscsak meghatarozza az ember minednnapjait es oszinten szolva nincs kedvem olyan agyon, matracon alomra hajtani a fejem amin elotte torpevaddisznokat paroztattak vagy a dednagypapa ota minden felmeno a vegrendeletet csinositgatta.

Azert nem volt minden zokkenomentes. Miutan ma reggel felfogtam hogy ki kell koltoznom (a tegnap szobamba kuldott csokis suti es bogre tej nem tudatositotta bennem hogy ez egy bucsuajandek hosszu es a hotel szamara jovedelmezo kapcsolatunk rogos utjanak utolso perceiben, a reggel ajto alatt becsusztatott 3 oldalas szamla annal inkabb) korulneztem a szobaban es rajottem hogy semmit nem pakoltam ossze, nincs agyam a masik helyen, sot nincsenek konyhai eszkozeim meg semmi mas sem ami mondjuk a mindennapi elet alapveto kelleke. Szoltam nekik hogy lehet hogy ez igy most elso nekifutasra nem fog menni, fogalmam sem volt mikor erkezik a butorom, vagy hogy hogyan tovabb, 1 ora mulva meg mar az egyik kedvenc kliensunkkel kellett volna bajcsevejt folytatnom. Szoval kisse lefottem, de mindent elinteztek nekem, nem kellett kicsekkolnom, es fenntartottak a szobat. Elinteztek estere egy fuvart a hotelbol az uj helyemre, sot munkabol hazafele meg segitettek bevasarolni is. Ja es segitettek megtudni hogy elvileg holnap mar megerkezik az agy es nem mellesleg a munkahelyemre is idoben beertem. Szoval nagy pirospont.

Irnom kell egy listat mindenfele megvasarolando arucikkrol hogy vegre en is bekeruljek a nagyuzemi fogyasztas fellegvaranak peldas polgarai koze, meg azert is hogy legyen hova leulni meg legyen mivel megenni egy ebedet amit mondjuk volt miben elkesziteni. Igy hogy megnyitotta a ceg felem vegre a penzcsapot mar meg is tehetem, de mondjuk az utan az idegtepo szokarate utan amit az uj penzugyessel folytattunk talan meg is eremlem. Miutan minden rendezodott es megerkezett a le, probaltam kicsit humorizalni es elnezest kertem a faragatlan modoromert amit 2 heti tokolesuk utan tanusitottam hogy tortenjen vegre valami. Nem vette a lapot, "elfogadta bocsanatkeresmet". Lehet az ilyeneket is ott kepzik mint a bevandorlasi hivatal alkalmazottait. Lelki szemeim elott azert latom amikor ez a kedves holgy leveszi a polcrol a "12. lassureagalasu burokrata tabor" emlekplakettet, lefujja rola port es elmelyulve idezi vissza mik tortentek nehany haszontalan kis pillanatig. A szitut nem oldja meg de az elet azert elveszi. (:

7 comments:

  1. Csupa kaland és mókakacagás! Ez az élet!
    Még azt nem is tudom (vagy csak elfelejtettem), hogy mivel is foglalkozol te odakint? Bikinimodell-csapat masszőr vagy, jól tudom?

    ReplyDelete
  2. Jol tudod Jani, de nyilvan csak vicceltel tudod hogy ez a mellekallasom. Foallasban narkot teritek a Bridgeporti maffianak, a fizu nem olyan jo mint a masszorkodesnel, de nem birnam ki azt az idegesito zsivalyt egesz allo nap (:

    ReplyDelete
  3. Neveld meg a biccseket keményen!
    Na de akkor úgy igazán mit is csinálol?

    ReplyDelete
  4. huh, lehet fáradt lennék vagy mi, de azt olvastam, hogy te "mákot teregetsz a priccsen" :) hirtelen nem értettem ez miféle állás lehet :) Ilyen tengerparti képekkel meg óvatosan mert a szivem szakad meg :)

    ReplyDelete
  5. Óóóóóó, drága Csicsó! Ugye ezt azért nem mondod komolyan???!!! Aki látta a legutóbbi képeidet (ld. ÉN :D), az kb. ennyit gondol: óóó, arrrrrgh, és irgumburgum :@!!!
    Szóval: psssszt!!!
    De persze tényleg naon szépek a tengerparti képek, Szabi :)

    ReplyDelete
  6. egyedem begyedem tengertánc
    Szabi koma micsinász?
    nem kívánok egyebet
    csak rímeljen az utolsó sor
    bakker
    na mi van? semmi?

    ReplyDelete