Monday, September 6, 2010

21 nap

Eloszor is az oromhirek: Van tarsadalombiztositasom, bankkartyam, lassan lesz allando lakcimem, munkam, fizetesem, nagykepernyos tevem, mosogepem... szoval az eletet valasztottam. :) {Persze mindennek csak a fele igaz de mar jo uton haladok. Elegge felgyorsultak a dolgok a bankszamla es a tarsadalombiztositas utan, nem is volt idom semmire.

Nagyon nehez osszeszedni sorban hogy mi minden tortent ugyhogy idoutazunk es megprobalom visszafele porgetve osszeszedni az esemenyeket. Szeptember 6-tol Szeptermber 1-ig viszonylag konnyu, mert elsejetol vezetem a nagyszeru bevetel/kiadas konyvet, nem gondoltam volna hogy erre is jo lesz.

Tehat szeptember 6. Labour Day, munkaszuneti nap Amerikaban ugyhogy munka helyett kirandulni voltam. Megneztem Shelton belvarosat es elsetaltam az indian kut forrasig ami teljesen a Bakonyi, Romai furdot juttatta eszembe, meg a turaut is kek-tura, bar igaz feherrel volt jelolve. Persze a turautat csak feleig kovettem aztan meguntam es elkezdtem arrebb csalinkazni mert vegig a Housatonic folyo mellett megy de abbol a faktol semmit nem lehetett latni, ugyhogy inkabb atvagtam az erdon, le a dombon es egy regi nem hasznalt vasuti sin mellett mentem vegig. Kevesbe volt romantikus de legalabb lattam a folyot es vegulis az erdekelt.
A mai nap sokminden kiderult Shelton varosarol pl. hogy az elso park (Riverside park) ahol setalgattam volt a varos szive, meg a feher emberek elott pedig indian temeto volt. Fel is irtam ha lesz kutyam semmikepp se ide temessem el. Hehe. Masreszt megtudtam azt is hogy Shelton varoskaja (faluja?) Edward Sheltonrol kapta a nevet, aki miutan az indianok eladtak az utolso talpalatnyi foldjuket is es eszakra koltoztek, varost alapitott, duzzasztot epitett a Housatonicra es meginditotta a terepet az iparosodas utjan. Ezek a regi gyarepuletek meg mindig megvannak (ruhagyar, zongoragyar meg mindenfele erdekesseg) van amelyiket atalkitottak van amelyik romokban van, sot olyan is amit lakohazza alakitottak. A regi csupa rozsda vasuti hid lehetne amugy a varos jelkepe is, teljesen visszaadja a varos hangulatat.
Egesz New England ilyen. Azt hittem itt lesz majd a nagy angolszasz orokseg, szellemi pezsges, miegymas. De csak kiegett ipartelepek, szemet, degeneracio. Ugy latszik a telepesek gyermekei elkanaszodtak, az ido (es a nepesseg zome) inkabb a spanyol hoditokat igazolja.

Par kep Sheltonrol az indian forrasrol meg a Housatonicrol:

















Erre az utolso fotora ne izguljatok ra hogy milyen ugyes vagyok mert nem en csinaltam, konkretan egy darab kepem se lett nezheto az indian forrasrol. Itt pihentem meg egy kicsit aztan Sheltonba vissza, ahol lattam igazi "garage sale"-t vagyis mikor kipakolnak minden lomot es lehet ra alkudni. Aztan buszra fel es haza. Igy is jocskan ki voltam faradva. Ennyi volt a mai nap.

A hetvege viszonylag nyugisan telt, ugyis mondhatom hogy semmi emlitesre melto nem tortent, es egeszen csutortokig ugorhatunk. Csutortkon ugyanis fesztival volt igazi satras, szemetkajas, sorrel, zenekarral meg minden. A Corporate Towers (Shelton egyik uzleti/iroda negyede) tulajdonosa ugyanis pikniket rendezett minden dolgozonak aki olyan cegnel amelyiknek itt van berlemenye, mivel a vendeglato ceg ilyen mi is hivatalosak voltunk. Volt minden mi szem szajnak ingere, hamburger meg husos kajak dogivel, salata tal a magamfajtaknak plusz langos, ami teljesen ugyanaz az olajtol tocsogo cucc mint otthon de ezek meg ratesznek egy lapattal. Porcukorral lehet enni vagy pizzaszosszal es sajttal. Maradtam az utobbinal. Az ingyen sor meg kaja azert jol esett igy penteken az ezer fokos napsutesben. Jo volt a zenekar is, sot egesz erdekes dolgok is voltak, pl. olasz fagyiosztas, hatmasszazs sot egy kubai ficko kezzel csavart szivarokat osztott. Hu!





Nehany kep a cimborakrol is. A zarathustra hivo Farhad aki sajat bevallasa szerint arja, Louis a felig porto ricoi srac, es a magas hullamos haju fiu aki mindig azutan mutatkozik be hogy mar 2 sort megittam. au.



El is ertunk Augusztushoz aminek az utolso 2 hete Eric es Peti latogatasarol szolt, penzekrol, koltozesrol meg arrol hogy Tibi mar sinen van-e amerika fele. Remelem minden jol sul el ezzel kapcsolatban es osszekoltozhetunk Tibivel, tobb szempontbol is elonyos lenne a jelenlete. Valahogy itt korul csinaltattam meg a bankszamlamat es erkezett meg a tarsadalombizti kartyam. Egybol elkezdtem keresni az alberleteket meg szervezni hogy az oreg kontinensrol kuldjenek utanam csillio forintot mert kezdtek lemerulni a keszletek. Kozben a zenekarral is sokmindent tisztaztunk vannak konkret idopontok a studiora is pl. de hivatalosan majd csak kesobb lesz szetkurtolve. Annyi azert biztos hogy szentesten otthon leszek, aminek nagyon nagyon orulok.

Az ez elott levo par napban amirol meg nem beszeltem semmi emlitesre melto nem tortent azon kivul hogy az urbol erkezo mutans kung-fu majmok invaziojat sikeresen visszavertuk a ceg fohadiszallasrol. Robotokkal. De lehet erre mar nem emlekszek jol.

5 comments:

  1. Ami a mutáns majmokat illeti, mak-mak, azt üzenik hogy a földi banánok finomak. mak-mak.

    ReplyDelete
  2. A mutáns majmos uccsó bejegyzést olvastam először. Nagyon Szabolcsosan hatott :D
    Zenekarral nem vágom akkor most hogy vagytok de majd rákérdezek valami billentyűzetkoptató-program segítségével : )

    Vigyázz ám magadra SzabolCs!

    Ui:

    Tinilányokkal miújság? biztos azért vannak ott is fiatal egyetemisták... pisisflakon, tájföldi könnyűvérű leányzók ilyesmi? Nem ismerek rád, köv. bejegyzést már "A fekete teltajkú barátnőmmel" című képpel kell kezdened különben ráduszítom tényleg a kevésbé telt ajkú kungfu-majmokat!

    :D pussz

    ReplyDelete
  3. basszus a majmokat ide hajtottátok
    (ők zagyválták szana a képeket)

    ReplyDelete
  4. Ez azt jelenti hogy Szurka mester se tud zen tanitast adni az ugyes blogformazas kiskatejarol?

    ReplyDelete
  5. Pogranyolóállat vagyok. Abban tudok segíteni. Blogolni sosem próbáltam.

    ReplyDelete