Saturday, July 17, 2010

Azt hiszem tudom miert nem ment soha a naploiras sem rendesen. Nagyon sok idejet felemeszti az embernek hogy szepen atgondolja mi is tortent aznap es aztan meg szavakba is onteni kesz kinlodas egy nehez nap utan, inkabb lazulas meg alvas. Azert persze megprobalom osszeszedni a keddtol maig levo esemenyeket. A lenyeg gondolom ugyis megmaradt.

Kedd reggel ismerkedes a hotellel, miutan a prospektusok allitjak hogy itt keszul a vilag legjobb szemelyreszabott omlettje reggelire egybol elkezdtem vadaszni ra, inkabb kevesebb mint tobb sikerrel. Kedden peldaul azert maradtam le rola mert nem aludtam tul jol es viszonylag keson ertem le, fel9 korul. A lerabolt svedasztal maradekaibol azert egesz frappans kis reggelit allitottam ossze. Friss narancsle mindig van, es kv is halistennek, melle valogathat az ember a peksutik es rakenheto bizgentyuk kozul, meg van (feta?) sajt ami engem erint meg ha mazlid van a kajalmelegitokben rantotta, csak ugy naturan tojasbol, nem szemelyre szabva. Van itt meg fott krumpli, az a nagy sult szalonna amit az amcsi filmekben esznek reggelire, meg azt hiszem palacsinta/gofri. Bar arra meg nem mertem ramenni, majd holnap. Van meg gyumolcsos es muzlis tal, minden mi szem szajnak ingere, ez mondjduk hianyozni fog ha elkoltozok. Azert nem tolom tul urasan, mindig peksutit eszek zoldsegpastetommal, rantotta, kave, narile meg utkozbe egy alma.

Az utkozbe a hotel es a munkahely kozti kb 1 km-es utat jelenti amit siman legyalogolnek ha lenne jarda. Mivel ez egy kisvaros sajna jarda nincs es sehova nem jutsz el kocsi nelkul. Napokig csak a hotelszoba belsejet meg az irodat lattam. Mindenhol legkondi (hotel, kocsi, munkahely) kint kb 40 fok paras meleg mert kedden szerdan esett, a helyiek szerint elotte honapokig egy csepp se, viszont lesz meg nyaron nagy szarazsag, telen meg hovihar, meg "thunderstorm" ami nemtom mi lehet de nem hangzik tul jol. Oceani eghajlat fail :)

Kedd, Szerda, meg a het tobbi napja is munkaval telt. Ha jol emlekszem szerdan mar Peti is volt ugyhogy izes magyar szotol hangos mar a Sheltoni iroda. Ez mondjuk nem csoda az amcsi droidok csak ulnek mint egy kis kuka, bar nem is csodalom, minimum 9-10 orat dolgozik mindenki minden nap. A csond persze jo mert lehet dolgozni rendesen de neha lehetne egy kis elet. Az iroda egyebkent teljesen modern, szuperjo, lassan kezdem a kis boxot is megszokni ahol dolgozom. Van az alagsorban egy levesevo (!) ahol lencse, bazsalikomos paradicsom es hagymaleves fogyaszthato kenyerrel (persze sok mas mellett) viszonylag barati aron, az ebedeket igy intezem.

Vacsi a hotelban eleg borsos ugyhogy mazlim van hogy itt van Peti csaladja, szuper aranyosak elvittek kocsival vasarolni ugyhogy a gomba es cukkiniporkolt hozzavalok mar a hotel hutojeben laknak, sot a gombat tegnap meg is csinaltam es mit mondjak eleg szinvonaltalan lett :) Fura ez, uj konyhaeszkozok meg az alapanyagok is masok, de lehet csak szarul fozok.

Lesz meg mit irni de lassan befejezem mert olyan hoszzu hogy ugyse olvassatok el. Irok majd a kollegakrol meg hogy mit szenvedek a tarsadolmbiztositasi szamomert mert anelkul itt nem lehet semmit csinalni es vegul de nem utolso sorban a mai naprol, mert kirandulni voltunk NY-ba, szabadsagszobor meg minden. Az a varos szuperjo, biztos hogy visszamegyek meg. Be is teszek ide ket jo igenyes telefonos kepet hogy lassatok ki udvozolte az oreg Szabit az ujvilagban.

6 comments:

  1. Helló!

    Egész jól megy ez a blogírás, csak így tovább. Öröm, boldogság, hogy megérkeztél egyben, és hogy van paradicsomleves! Csak az ad Neked erőt és mindent lebíró akaratot!

    Ami a távolságok emberi leküzdését illeti, szerintem érdeklődd meg, hogy nem lehet-e valahonnan biciklit keríteni (bérelni, vagy egy használtat olcsóért...), hátha.

    ReplyDelete
  2. Aztán el- vagy lecsapják róla.
    Íromány jöhet hosszabb is, olvassuk. Persze azt senki sem akarhatja, hogy ne aludd ki magad, de jusson eszedbe, hogy oda is elér a kezem :D

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Hello kedves Zsengi koma:)

    Hát te meg csak ugy kihuztál az USA-ba? el sem jöttél Dublinba elköszönni :) bár láttam a géped mikor elrepültél felettünk, integettem is ám serényen :P zsir, toljad a blogolást, kiváncsi vagyok mi sül ki ebből :)

    ReplyDelete
  5. Sírok, és irigy vagyok:) Posztoljál jó sok képet:):)

    ReplyDelete