Thursday, July 29, 2010

Mar olyan regen be akartam irni a blogba csak mindig elfelejtettem. A cim egyaltalan nem az en talalmanyom hanem Sanyi baratom szamomra nagyon kedves matricajarol honositottam, amit ugyan meg sehova nem sikerult felragasztani a sajat cuccaimon kivul, de azokon veszettul jol mutat. Ne haragudj Sanyi es ezuton is koszonom.

Sejtettem hogy a nevemmel lesznek gondok de nem gondoltam volna hogy a burokracia polipszeru csapjaival is meg kell kuzdeni azert a viszonylag jogos kovetelesemert hogy ne "Szabolls" keresztnevu egyen szamara allitsanak ki papirokat. Mindenesetre kedvesen magyarazta nekem az irodista kislany hogy ez csak egy betu eliras, nem veszes. En meg kedvesen magyaraztam neki hogy de. Erdekes azert hogy az utlevelen es vizumon szereplo egyedi azonositok es a bevandorlasi hivatal altal kiadott szinten egyedi sokbetus szamos kod helyett(!) azt a kezirasos papirfecnit veszik alapul amin csupa nagybetuvel az Immigration Office szerint marpedig igenis SZABOLLS szerepel. Ezt en toltottem ki, huszonpar ora utazas utan leszallva a geprol az egyoras kigyozo sor kozepen allva egy kolcsonkert tollal. Azert is be fogom szkennelni hogy lassatok egy szittyamagyar fiu akinek a ereiben karikasostort pattogtato csikosok vere folyik ilyen mostoha korulmenyek kozt is tud szep nyomtatott C betut kanyaritani, pont mint a cica farka ahogy hogyishivjak neni tanitotta altalanosba. De komolyan. Ezek teljesen benak.

Amiert mindezt leirtam hogy ertsetek holnap miert kell ujfent felkerekdnem Shelton festoi varoskajabol ezuttal Hartfordba hogy harmadjara is kitoltsem ugyanazt az okmanyigenylo urlapot, megmutassam az utlevelemet, es fel oran keresztul betuztessek velem a nevemet. Szoval vidam, pajkos tura lesz, sok nevetessel mokaval, de ahhoz kepest hogy eloszor a NewYorki repterre akartak visszakuldeni ahol az orszag teruletere leptem... nos ahhoz kepest egesz barati. Idopontom is van, ugyhogy Cathrinenel az eletvidam HRes kislannyal be is pattanunk a gepjarmube es el is intezzuk a hartfordi burokratakat pikk-pakk.

Az elet egyebkent folyik tovabb, sok erdekes dolog nem tortenik, munka van hogy sok, van hogy keves van. Tegnap vagy tegnapelott kijott annak a csodalatos szamtiogepes jateknak a masodik resze aminek az elso felere a fel eletemet aldoztam, nagy volt a kisertes de egy igaz barat azt a tanacsot adta hogy akkor talan a masik felet ne kurjam el :D Igy is lett. A starcraft2 a polcon maradt en meg inkabb gyakarolom az uj sly notakat. Bunteto lesz. Vasaroltam azonban egy remek fenykepezogepet, remelem a jovo heten meg is erkezik es akkor lesznek rendes kepek vegre, lefotozok mindent mint a kinaiak, lesz hotel, iroda, newyork mi szem szajnak ingere.

Peti mar csak holnap dolgozik, utana furikazza a csaladot keresztbe kasul az allamokban hogy vilagot lassanak, vegul pedig visszautaznak jovo hetvegen. Matt is elmegy akivel a hotelben futottam ossze a heten, ot meg Ausztraliabol sodorta erre a szel szinten az SSI-hoz jart be dolgozni. Szoval maradok egyedul. Ideje cimborak utan nezni es megtanulni az amcsi kollegak neveit.

Be is fejezem mert azt hiszem a hotel mosodajaban kb most lettek kesz a ruhaim, megnezem be kell-e vasarolni holnap 10 oltozet uj ruhat vagy maradt nehany a cafat a regi gonceimbol :)

6 comments:

  1. Vegyél 10 egyforma fekete pólót :P

    ReplyDelete
  2. jaja... ma azt veszem fel
    A ruhak tuleltek es jo szaguak! :)

    ReplyDelete
  3. -Where did you come from?
    -Hungary
    -Ok, here's a McDonald's ticket. Where did you...
    :D
    tudom ócska, de na

    ReplyDelete
  4. :) Hmm...
    Jean-Louis Barrault mondotta volt: "Játszani annyi, mint küzdeni a félelem ellen; annyi, mint feltalálni a boldogságot."
    ...

    ReplyDelete